اُرگانامین

محصول فناورانه: کود اُرگانیک آمینواسیدهای آزاد غنی شده (N, K,S)

اُرگانامین

محصول فناورانه: کود اُرگانیک آمینواسیدهای آزاد غنی شده (N, K,S)

کشاورزی بیوداینامیک با کود ارگانامین

امروزه در کشاورزی مدرن در کنار دیگر نهادها، از آمینواسیدها به عنوان محرک های رشد سازگار با طبیعت بطور وسیعی استفاده می شود.


 ارگانامین؛ عملکرد فوق العاده ای در افزایش باردهی، بهبود کیفیت و رفع تنش های محیطی (سرمازدگی، گرمازدگی و شوری) دارد در کشورهای پیشرفته در مقیاس وسیعی برای تولید محصولات زراعی، باغی و گلخانه ای و توسعه گیاهان غیرمثمر و انواع کاکتوس ها دارند و علاوه بر ایجاد سود سرشار برای کشاورزان با سلامت انسان‌ها و طبیعت سازگاری کامل دارند.


 ارگانامین؛  به عنوان محرک های کاملا طبیعی رشد، برای تسریع در فرایند پرورش گیاهان، افزایش مقاومت به تنش ها و توسعه ریشه و برگ ها نقش ارزنده ای دارند. این محرک‌های طبیعی رشد، در جوانه زنی دانه ها و شکل گیری شکوفه‌ها مشارکت داشته و فعالیت های بیولوژیکی گیاهان را تنظیم می نمایند.


 ارگانامین؛ در تولید پایدار در سالهای متمادی، کاهش مصرف کودهای شیمیای و سموم، افزایش سلامت و بهبود کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی بسیار موثر می باشند.


ارگانامین؛ بلوک های اساسی برای تولید پروتئین های حیاتی در گیاهان بوده و چندین عملکرد مهم از جمله انتقال مواد همچون آهن، روی، منگنز، کلسیم و....، متابولیسم و ایجاد اجزای ساختاری را در گیاهان تکمیل می کنند.


آمینو اسیدهای موجود در ارگانامین، به عنوان پیش سازهای ساخت اکسین و کلروفیل، ترکیبات مورد نیاز باروری گیاه، پیش سازهای پلی آمین ها برای تقسیم سلولی، پیش سازهای تولید لیگنین و بافت های چوبی، تنظیم تعادل آب در گیاه، ذخیره نیتروژن آلی برای سنتز دیگر پروتئین ها، سنتز ترکیبات موثره دارویی و اسانس ها، تحریک سنتز اتیلن، تحریک ریشه زایی، جوانه زنی بذر و شکوفه زایی، خواص کلات کنندگی میکرو المنت ها (آهن، روی، منگنز، بور، کلسیم، ...) و ترکیبات ضد استرس برای گیاهان نقش کاملا حیاتی دارند.


ارگانامین؛ افزایش مقاومت گیاهان در برابر ویروس ها، قارچ ها و باکتری های بیماری زا و یک مهارکننده زیستی بسیار عالی برای مهار مگس مدیترانه ای و انواع آفات است. 


 بکارگیری ارگانامین در فرایند رشد گیاهان موجب صرفه جویی فراوان در وقت و انرژی گیاهان، خصوصا در دوره کوتاه اما بسیار مهم و بحرانی زمان رشد، می شود


 ارگانامین؛ با افزایش سرعت توسعه و ساخت اجزای ضروری گیاه در دوره رشد بالاترین سطح از عملکرد از نظر تولید و کیفیت محصول را برای گیاهان ایجاد می کنند، راز مهمی که کشورهای پیشرفته به خوبی از آن بهره‌برداری نموده و بالاترین سطح درآمد را برای صنعت کشاورزی و کشاورزان خود ایجاد می نمایند.


استفاده به موقع و طبق برنامه  از ارگانامین، همراه با کودهای دیگر و آبیاری صحیح و منظم، بهترین عملکرد رشد را ایجاد می نماید. آمینواسیدها نمی توانند به تنهایی نقش کودهای دیگر را ایفا نمایند.


 به علت تنوع آمینواسیدهای موجود در کودارگانامین، مجموعه کامل تری از اسیدهای آمینه در اختیار گیاه قرار گیرد، تاثیر بیشتری در تقویت و افزایش باردهی گیاه خواهد داشت البته به ارگانیک بودن کود آمینواسید هم باید توجه شود.

 

http://telegram.me/Organamine_LAminoAcid_Fertilizer